Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2010. február 20.

Holdfény Akadémia - 32. fejezet


32. DUPLA RANDI

Jól van. Valamit gyorsan rögtönöznünk kell, a lebukás elkerülése érdekében. Odafordultam Gabyhoz és szememmel jeleztem, hogy meg ne mukkanjon. Támadt egy ötletem. Visszafordultam Damushoz és Dariushoz. Még mindig mérgesen néztek, melybe most már egy kis türelmetlenség is vegyült. Elterelő hadművelet kezdését kezdjük azzal, hogy mi járatban vannak ma nálunk.

- Sziasztok! Valami baj történt?- próbáltam ártatlan arcot vágni, mintha nem lenne semmi rejtegetnivalóm. Gaby vette a lapot és belement a játékba.
- Hol a fészkes fenében voltatok? És hol volt Orion és Holly?- támadt nekem Darius.
- Hát velünk voltak. Úgy gondoltuk ideje kicsit az alakformálásnak, ezért kicsit edzettünk az erdőben, és a tornateremben. Noah és Shadow velünk volt.- Darius gyanúsan méregetett. Csak reménykedhettem benne, hogy elhiszik, amit mondtam. Végülis félig-meddig igaz volt, hiszen edzettünk, csak nem annak érdekében, hogy a már tökéletes kis fenekünket még formásabbá tegyük.

- Tényleg?- vette át a szót Damus. Az arcán meglepettség futott át, majd egymásra néztek vallatóink, és valamit pusmogtak. Mikor visszafordultak, úgy néztek, mintha valami nagy teher esett volna le a vállukról.

- Persze. Rég futottam ilyen jót. Ugye Gaby?- a lány buzgón bólogatott.
- Egyébként miért volt ez a számonkérés?- valahogy nem tetszett az a hirtelen kiült nyugodtság, ami az arcukon megjelent.
- Semmi! Lényegtelen.- vágta rá Damus. Várakozóan néztem rá.

- Jól van! Az iskola közelében láttak pár nomádot. Biztos, hogy kerestek valakit, vagy valamit, ezért azt hittük, hogy esetleg…- Hirtelen kitört belőlem a nevetés, mire mindenki meglepődve nézett rám.
- Azt hittétek, hogy a nomádok „elraboltak”?

- Hope! Ez komoly dolog. Nem tudhatjuk milyen erősek.- Damus arca nagyon komoly lett, ezért abbahagytam a nevetést.
- Bocsánat! Nem gondoltam, hogy ilyen komolyra fordult a helyzet.
- Rendben. De ígérjétek meg, hogy ha kimentek az épületből, mindig résen lesztek és legalább Shadow vagy Noah kísérjen el benneteket!- bólintottunk. Kimentek, mire mindketten az ágyunkra huppantunk.

- Hát ez meleg helyzet volt.- fújta ki a levegőt megkönnyebbülve Gaby. Helyeslően bólintottam.

Egymás után elmentünk fürödni, majd én belebújtam kedvenc farmeromba és egy lila tunikába. Úgy gondoltam kiruccanhatnánk a többiekkel valahova. Felvettem a ruhámhoz illő magas sarkút majd megszárítottam a hajam. Gaby is hamarosan elkészült.

- El kéne menni valahova.- mondtam neki.
- Hát, nem tudom, hogy ez jót ötlet-e. Épp az imént mondta neked Damus, hogy veszélyes odakint.- figyelmeztetett Gaby.
- Akkor van egy ötletem.- meglepődve fordult felém.
- Dupla randi?- mosolyogtam barátnőmre. Fülig vörösödött. A következő pillanatban Noah jött be a szobánkba.
- Sziasztok! Gondoltam szólok, hogy bele fognak egyezni. Bár a film nem az én ízlésem, de ti tudjátok.- zavartan néztem rá, aztán leesett. A dupla randiról beszélt.
- Ó, kösz az ötletet. Megfogadom.- elköszönt és kiment.
- Na, akkor velem tartasz? A fiúk úgyis belemennek.- bólintott.

- Oké. Akkor én szólok nekik, addig szólj a többieknek, hogy nem leszünk ma délután.
Kimentem és megkerestem Dariusékat. Mikor Damus szobájába benéztem, örömmel tapasztaltam, hogy bent vannak, és valamin nagyon diskurálnak. Mikor észrevettek abbahagyták az eszmecserét. Beléptem és kicsit félve, hogy talán mégsem akarják, belekezdtem.

- Szóval azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy nem akarnátok-e velem és Gabyval eljönni kicsit kiruccani?- miután elmondtam, nem néztem föl. A földet bámultam. Pár pillanatig néma csend, majd egy árnyék jelent meg előttem. Felnéztem és Damus állt közvetlen előttem.

- Köszönöm.- mondta. Értetlenül néztem rá.
- Micsodát?
- Azt, hogy szóltál, hogy Gabyval ki szeretnétek menni.- fülig vörösödtem.
- Elkísértek?
- Persze. Lépett előre Darius. Csak aztán nehogy elvigyen titeket a vásárlási láz.- nevetett. Mosolyogtam, majd Damus gyönyörű borostyán szemeibe néztem.

- Hát, akkor nincs más hátra, mint indulni.- zavarta meg Darius a meghitt pillanatot. Elkaptuk egymásról a tekintetünket és már indultunk is. 10 perc múlva már lent voltunk az óriási garázsban, amit az autók részére tartottak fent. Nagy nehezen sikerült meggyőzni Damust, hogy Darius kocsijával, menjünk. Elvégre az nagyobb volt és nem kellett attól rettegnem, hogy a Ferrárija a végén velünk együtt elszáll. Ahogy elnéztem, Damus is a sebesség megszállottja, mert folyamatosan azon panaszkodott, hogy milyen lassan vezet Darius, pedig majdnem 200-al repesztettünk. Viszonylag hamar megérkeztünk Seattlebe. Természetesen a kedvenc plázámat választottuk, de Gabynak átengedtem a film választásának lehetőségét. Mikor kiválasztotta a filmet, megértettem Noah megjegyzését. Sikerült egy totálcsöpögős romantikus filmet választania.

Ahogy elnéztem Damus osztotta a véleményem. Lehet furcsa tőlem, de én inkább az akció dús filmeket, meg a vígjátékokat kedvelem. Dariusnak egy rossz szava nem volt Gaby választásához. Olyan szereleméhesen itta a szavait, hogy öröm volt nézni. A nagy medve, amint kiskutyaként lesi törékeny szerelme minden kívánságát. Örömmel nyugtáztam, hogy jó ötlet volt kicsit kiszabadulni. Itt legalább nekik sem és nekünk sem kell titkolni, mit érzünk a másik iránt.

- Minden rendben?- zökkentett ki Damus.
- Persze. Csak elkalandoztam.

Bementünk a moziterembe, a nézőtér közepén ülve a legjobb rálátás volt a vászonra. Gabyék pár sorral arrébb ültek. Megértettem, hogy kicsit kettesben akarnak lenni. Végül elkezdődött a film és odaszegeztem a tekintetem. Mikor vége lett a filmnek vegyes érzelmekkel hagytam el a termet. Valahogy pont témába vágott ez a film. A főszereplő lány valami kis sziget hercegnője, beleszeretett egy átlagos fiúba, azonban már eljegyezték kis korában mással.
 Az egész film arról szólt, hogy miért kellett szerelmét feláldozni a kötelességgel szemben. Sosem leszek képes ezt a döntést meghozni. Furcsa mód együtt éreztem a karakterrel, hiszen egy cipőben jártunk, csak én nem vagyok hajlandó elfogadni azt a tényt, hogy bele kell mennem egy elrendezett házasságba.

Gaby és Darius mosolyogva, bár Gabyn látszott, hogy meghatotta a történet, jöttek oda hozzánk. Most jött a kedvenc részem. VÁSÁRLÁS!!! Éljen!

- Azt hiszem most jött el az a pillanat, mikor elrabolom Gabyt.- Néztem cinkosan Dariusra. Bólintott, majd a még mindig meghatódott Gabyt vonszoltam magam után. Sorra jártunk egy csomó üzletet, és én csak vásároltam és vásároltam. Soha nem értettem, mi ez a mániám, de ha egyszer elkezdtem, nem bírtam leállni. Épp egy zöld szatén ruhát próbáltam fel. Nagyon jól állt és egy cuki tűsarkút is találtam hozzá. Mikor kiléptem a próbafülkéből, hogy kikérjem Gaby véleményét, nem ő állt előttem. Damus volt és csodálkozva nézett rám. Lehet, nem tetszik neki?

- Nem jó ugye? Hallgatnom kellett volna a megérzéseimre, hogy ez a ruha nem nekem való.- megfordultam, de elkapta a karomat és magához húzott.

- Gyönyörű vagy.- súgta bársonyos hangján a fülembe.
- Tényleg?- néztem a szemeibe meghatottan.
- Igen. Ha akarnál sem tudnál úgy kinézni, hogy ne őrüljek meg tőled.- ezen mosolyogtam.
- Akkor megveszem.- mondtam, majd adtam egy puszit az arcára.

Miután kifizettem a ruhát és a cipőt, boldogan bújtam oda a fiúhoz, akit szerettem. Feltűnt azonban, hogy Dariusék sehol sincsenek.

- Nyugi, jól vannak, csak kihasználják az alkalmat, hogy végre nem kell rejtőzködniük.- válaszolta meg a kérdésemet Damus.

- Oké. Akkor van egy ötletem. Segíts nekem kocsit venni.- sosem felejtem el azt az arcot, amit erre a kijelentésre vágott. Aztán, mint mikor a kisgyerek játékot kap, úgy terült el a vigyor az arcán.

- Rendben, de akkor én választok.- bólintottam.

Kimentünk a plázából és elkezdtük végig járni az autószalonokat. Nem akartam a pénzen spórolni. Ha kocsi, akkor már legyen rendes. Épp egy BMW autószalonba mentünk be. A szívemhez közelebb álltak terepjárók, de Damus szerint egy olyan autó túl sok nekem. Már negyed órája voltunk az üzletben, mikor megálltunk egy gyönyörű fekete autó előtt. BMW M6-os cupé. Szerelem volt első látásra. Elképzeltem amint az utakon száguldozok, miközben a hajamat a szél simogatja. Felnéztem Damusra, hátha neki is tetszik, de az arcáról semmit nem olvastam le. Végül megszólalt.

- Ez lesz az.- örömmel vettem tudomásul, hogy neki is tetszik. Bár szerintem az volt az oka, hogy az autóban volt lóerő rendesen.
- Rendben. Akkor elintézem a papírokat.- Elindultam, de megállított.
- Ajándék. Mindjárt jövök.- nem hittem el, hogy rászedett. Végig tudta, hogy ezt az autót fogja választani. Kíváncsi vagyok, mióta tervezte.

Két perc múlva már vissza is ért, és a kezembe nyomta az autó kulcsait.
- Ez nem volt fair.- mondtam, miközben köszönés képpen megcsókoltam.
- Ha már az elején szólok, biztosan megakadályoztad volna. Gaby előre figyelmeztetett.- szóval összeesküvés volt, de okos.

- Köszönöm.- mondtam még egyszer és hozzábújtam. Mikor kiléptünk a szalonból, már ott állt az én saját BMW-m. Gabrielle és Darius már várt minket. Gabyn láttam a bűntudatot, de mosolyogva a tudtára adtam, hogy nem haragszom.

- Indulhatunk?- kérdezte Darius. Gabyval egyszerre kiáltottuk el magunkat.
- Én vezetek!- mielőtt még a fiúk ellenkezhettek volna, mindketten beugrottunk a kocsinkba, bár Gaby Dariuséba, és már indítottuk is az autókat. Autóm halkan dorombolt alattam, miközben arra vártam, hogy Damus végre beüljön. A párjaink még mindig zavartan néztek. Lehet, sértette férfias büszkeségüket, hogy a nő vezet. Mikor Gabyék mellénk értek, összenéztünk, majd Gaby bólintott. Verseny. Szerettem, mert olyankor kicsit felszabadultnak éreztem magam. Amikor a következő lámpa zöldre váltott, mindketten a gázra tapostunk. Ebben a pillanatba örültem, hogy az én autóm alkalmasabb az ilyen versenyekhez és a lóerő is több benne. Végül én győztem. Mikor kiszálltunk a kocsikból, Gaby megjegyezte:

- Nehogy azt hidd, hogy azért nyertél, mert jobb vagy! Hagytalak.- mindketten nevettünk.
- Azért ebből ne csináljunk rendszert, jó?- mikor megfordultunk a két srác úgy nézett ki, mint akiken egy sor természeti katasztrófa ment végig. Ha lehetne, most még fehérebbek lennének.

- És még az én vezetési stílusomon voltál ki akadva.- jegyezte meg Damus.
- Franc se gondolta, hogy egy Forma1-es pilóta veszett el mindkettejükben.- ezen ismét nevettünk, majd felkarolva párunkat, mentünk fel az épületbe. Ott persze visszaváltottunk az álcára és csak úgy tűnt, mintha épp összefutottunk volna velük. Gabyval érzelmes búcsút vettünk szerelmeinktől majd bementünk a szobánkba. Már este volt és holnaptól kezdődtek az év végi vizsgák. Elpakoltam az új cuccaimat majd gyors zuhanyzás után ágyba bújtam. Gaby még fent volt egy darabig, mert Gina utánunk jött meg, és szegény elég komoly fejmosást kapott. Azt hiszem, utána járok ennek a dolognak. Feltűnően keveset látom mostanság Ginát, és sosem mondja, hol volt, vagy mit csinált. Persze majd holnap foglalkozom ezzel, mert hulla fáradt vagyok. Mikor elnyomott az álom furcsa képek jelentek meg előttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése