Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2009. december 14.

Holdfény Akadémia - 7. fejezet


7. SZÖVETSÉGESEK

Nagy meglepetésemre Darius jelent meg az ajtóban.
- Itt az ideje gyülekezni a nagy teremben, mert kezdődik a 2. Félévi konferencia.- Felálltam és elindultam, de Darius intett, hogy várjak. Hanio átváltozott az emberi alakjába. Gyorsan felöltözött és azt hittem most már tényleg mehetünk, de Darius készült valamit mondani.

- Hope, Luna küldött, hogy felvilágosítsalak egy- két dologról itt az Akadémián. Gondolom a származásodról, értesültél. Akkor elmondok még egy pár dolgot erről bővebben.

- Az akadémián mindenki hercegnőnek fog hívni, mert a rangod és a képességeid szerint te vagy a leghatalmasabb erővel rendelkező kiválasztott, a vámpírok között is.  Ezt, kedvesen kell fogadnod, mert sok kiválasztottnak te vagy a példaképe.

- Hercegnő. Én. Nem túlzás ez egy kicsit?- pedig már kezdtem reménykedni, hogy itt végre beleolvadhatok a környezetembe.

- Ezt el kell fogadnod! Ez a te sorsod.- Szólalt meg mögöttem Nio.
Beletörődtem. Elvégre a származás ellen nem lehet tenni. Szembe kell néznem azzal, ami rám vár, akár tetszik akár nem.

- Akkor indulhatunk is hercegnő.- hajolt meg előttem Darius, de közben küldött felém egy gúnyos mosolyt. Ezzel biztos azt akarta üzenni, hogy nagyon szórakoztatja, amiért ez a megszólítás zavar engem.

- Rendben. – válaszoltam egy csúnya grimaszt vágva neki. Ahogy haladtunk a Nagy terem felé, úgy éreztem magam, mint az amerikai elnök. Előttem Darius kért utat a diákoktól, mögöttem meg Nio jött szorosan, hogy még véletlenül se tudjon senki a közelembe férkőzni. Milyen hülye az a nomád, aki itt akar megtámadni.

Nagy nehezen átvágtunk a diák tömegen. Aki mellett elhaladtunk, meghajolt és üdvözölt. Én hálásan biccentettem mindenkinek.

Mikor beléptünk a nagyterembe, elállt a szavam. Gyönyörű és tágas. Minden fekete és sötét vörös színekben pompázott. Gótikus stílusban volt berendezve. Középen meg egy óriási fekete csillár. Középen vörös szőnyeg volt leterítve a fehér márvány padlóra. A terem másik végében egy pódium volt. Gondolom itt álltak a tanárok. A teremben két oldalt a diákok sorfalat álltak.

Mi odamentünk újdonsült barátaimhoz. Darius elment az egyik ablak árnyékába és onnan figyelt, nem akar-e mégis valami idióta most megtámadni. Komolyan mondom ez beteges dolog, ezeknél a Dimuroknál.

Luna jött be a terembe és mögötte egy csapat vámpír. Meg indiánok? De hát ezek megőrültek? Nem úgy néztek ki, mint akik vámpírok, de teljes nyugodtsággal haladtak. Luna rám mosolygott majd felment a többiekkel a pódiumra.

- Örök Holdfényt!- Üdvözölt minden jelenlévőt. Mi is így tettünk. Most előre lépett és felém fordult.

- Örömmel közlöm veletek, hogy Hope Balckmoon hercegnő végre csatlakozott hozzánk. Kérlek, fogadjátok kedvesen, segítsétek és vigyázzatok rá!- minden szem rám meredt. Ennél megalázóbb helyzetbe még nem igazán kerültem. Ráadásul mindenki rám akar majd vigyázni.

Mért kell ezt ennyire túl spilázni? Mért pont most akarna kinyírni az a híres neves Volturi? Volt rá 16 évük, mégse tették. Most meg, hogy minden lépésemet figyelik, végképp kizárt, hogy esetleg a közelembe tudjanak férkőzni, nemhogy megtámadni.

- Most pedig bemutatom nektek a Cullen klánt. Segítenek nekünk védeni az Akadémiát, és persze a kiválasztottakat, amíg ilyen nagy a veszély arra, hogy esetleg a Volturi megtámadna minket.

Mért van olyan érzésem, hogy nemcsak az iskola miatt hívták őket? Ez az iskola lassan biztonságosabb lesz, mint az FBI vagy a NASA. Azért ekkora felhajtást nem kéne csinálni, de most komolyan, ha ezt tudom inkább, hagyom magam megha…

Ezen, gondolataimba mélyülve hirtelen olyan érzésem lett mintha figyelnének. Az egyik vámpír a Cullen klánból. Mi a fenéért bámul? Ráadásul nem is túl kedves arcot vág. Remélem nem csináltam semmit, ami feltűnő. Na most meg mosolyog. Mi ütött ebbe?

- Pszt…! Hope tudtad, hogy az egyik Cullen belelát bárkinek a gondolataiba, kivéve a feleségébe és néha lányáéba. Pont az, amelyik téged néz.- magyarázott suttogva Gina.

Most már érthető. Végig kihallgatott. Azért ezt mégsem illik.
- Mr. Cullen! Ha megkérhetem, legyen szíves és másszon ki a fejemből. A magándolgaimról csak én szeretnék tudni. Köszönöm.

Ez hatott. Remélem azért, nem utáltattam meg vele magam elsőre. De legalább már nem mászik bele a fejembe. Bár ahogy látom, nem örül neki. Egy embernek kell intim szféra. És még egy ilyen űber szexi vámpírnak sincs köze hozzá.

Hát úgy tűnik a kérésem nem segített sokat, mert ez az alak mindjárt megfullad a röhögéstől. Már ha meg tudna fulladni. Na ez már annyira nem tetszett neki, ahogy látom. Visszaváltott arra az érzelem mentes fapofa nézésre.

- Először is bemutatom a klán vezetőjét. Dr. Carlisle Cullen-t. Sokat segít az emberek világában. Orvosként az egész világot bejárta és még a Volturinál is be volt épülve egy időre, ami nekünk sok segítség most a háború idején.

Luna csak úgy áradozik ezekről a vámpírokról. Pedig nem is úgy néznek ki, mint mi. Nincs egyiknek sem kiválasztott jele, és a szemük is ugyanolyan.

- Feltűnt, hogy külsőre nem olyan, mint mi. Ennek egy oka van. Egy másik vámpír faj tagjai. Azért nem ismerhetitek, mert ez a faj általában a nomádoknál fordul elő. Ők a Morák. Tudomásunk szerint ők és a Denaly klán az egyetlen mi oldalunkon álló mora vámpírok.

- A szemükről lehet őket megkülönböztetni. A moráknak általában élénk vörös a szemük és az újszülöttjeikre is ez jellemző. Cullenéknek azonban borostyán színű. Ez azért van, mert ők, ahogy Carlisle szavait idézzem, vegetáriánusok. Csak állati véren élnek. Azonban ez nem jelenti azt, hogy soha nem öltek embert. Számukra nagyobb a kísértés, mint nekünk. Ezt tartsátok tiszteletben.

Erre nem is gondoltam volna. Morák és mégis a mi oldalunkon állnak. Akkor a nagyi ezért tartja olyan nagyra őket.

- Esme, Carlisle felesége és Rosalie fog nektek órákat tartani emberi civilizációból.- Hát az nem lesz nehéz, mivel én emberek között nőttem fel sok más diákkal ellentétben. Mondhatni semmi izgi nem volt benne. Várjunk csak! Hogy lehet az, ha én vagyok az ősi klán utolsó leszármazottja, akkor a szüleim nem vámpírok, vagy legalább az egyik és a testvéreim sem. Ez így lehetetlen. Minden Vardím családban minkét szülő, és a Dimuroknál is legalább az egyik szülő vámpír. Ez így nincs rendben. Azt hiszem, erről is majd meg kell kérdeznem a nagyit. Úgy tűnik, van, amit nem mondott el.

- Bella és Alice fogják tanítani a mentális erők harc közbeni használatát. Bella a legfiatalabb, mégis neki már emberként is meg volt ez a különleges adottsága. Mentálisan nem hat rá vámpírok által ismert erő. Alice emberként is már képes volt a jövőbe látni. Az ő segítsége nekünk is sokat segíthet.

- Jasper és Emett fogja a Dimur kiválasztottakat edzeni. Jaspernek van már tapasztalata ezen a téren. Emberként részt vett a polgárháborúban és mikor megtámadta őket egy Mora és az újszülöttjei, ő segített felkészülni a klánnak és végül leverték őket.

- Edward arról fog nektek tanítani, hogyan használjátok fel egy erősebb vámpír ellen az erőtöket. Ő képes az emberek fejébe látni ezért mindig egy lépéssel az ellenfelei előtt jár.

Hát, ez már keményebb dió lesz. Edwardról sokat hallottam a nagyitól. Egyszerűen nem lehet meglepni harc közben. Meglátjuk mi sül ki belőle.

- Bella és Edward lánya: Renesmée itt fog tanulni az iskolában. Ő számára azon adottság jutott, hogy érintés útján bárkivel meg tudja osztani a gondolatait. Mivel Nessie nem teljes mértékben vámpír ezért személyes testőre van.

Hát, ahogy látom nem csak nekem jutott eme sanyarú sors. Bár mintha ez a lány nem is lenne emiatt szomorú. Persze ha nekem is ilyen szexi testőreim lennének, mint azok az indiánok, lehet én is boldog, lennék.

- Cullenék szövetségre léptek még Renesmée születése után az ottani vérfarkasokkal. Békét kötöttek. Most mi is ezt tettük, és hálásak vagyunk, amiért segítenek a Volturi elleni küzdelemben.- Luna teljesen belelkesült erre a témára. Na jó ez kicsit morbid. Mindenki tudja, hogy ez a két faj örök ellenségek. Hisz ezt Nio is bizonyíthatja.

- A vezetőjük Jacob Black. Ő védi Renesmeét, így mindenhova kíséri. Nem kell meglepődni, ha farkas alakban látjátok őket, mert falkán belül gondolatátvitellel kommunikálnak.- Hurrá. Ennél jobb nem is lehetne. Most már tuti, hogy egy levegő vételem sem lesz szabad.

- Seth és Leah Clearwater fognak az iskola körül járőrözni. A másik három farkas: Jack, Charlie és Neil az iskolában fognak járőrözni.

Nio egyre idegesebb lett, mert éreztem a feszültségét. Ránéztem, de ő csak intett Dariusnak és már csak az ajtó libbenését láttam. Mire visszanéztem Darius már ott állt mellettem és vigyorgott, mint a vadalma.

- A hercegnő személyi testőre Hanio. Ő félvérfarkas ezért láthattátok Hopeot egy hatalmas kutya kíséretében.- Luna úgy látom, befejezte, mert ismét meghajolt és a tömeg elindult kifelé.

Én is elindultam volna, de Darius karon fogott és Luna felé kezdett el vonszolni.
- Nem lett volna egyszerűbb megkérni, hogy menjek oda?- förmedtem rá az őrömre.

- Úgy nem lenne izgalmas számomra. És ne mond, hogy nem szeretnél már visszavonulni a szobádba bármi áron.- na jó ebben igaza volt, de akkor sem kell úgy vinni, mint egy rabot. 

Átverekedtük magunkat a kiáramló diák tömegen, bár ezt nem mondanám kifejezetten annak. Aki meglátott előre engedett. Úgyhogy inkább utat törtem magunknak a tömegen.

- Hope, Dr. Cullen beszélni szeretne veled.- Luna intett Dariusnak, aki már el is tűnt mögöttem. Mikor visszanéztem, két hatalmas sárga szempár szegeződött rám.
Meglepődtem. Mit akarhat tőlem, hiszen Edwardtól már úgyis tudhatja, hogy megkíséreltem megölni magam pár napja. Feszülten vártam a kérdést, ami megállíthatatlanul közeledett felém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése