Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2011. április 22.

Túlléptük a 1000 látogatót!

Sziasztok!
Nagy örömmel láttam, hogy túl vagyunk az 1000. látogatón. ennek örömére közhírré teszek egy felhívást! Miszerint, ha megírjátok chaten vagy komiban, hogy melyik szereplőről/szereplő párosról szeretnétek egy kis külön szösszenetet olvasni, akkor a legtöbb szavazatot kapó karakterről/karakterekről kaptok egy kis novellát. 
üdv.:Hope.

2 megjegyzés:

  1. Én Dariusról és Gabiról olvasnék :)

    Elsa voltam

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Én Logan-ről olvasnék szívesen, kíváncsi lennék, hogy hogyan éli meg, hogy el kell vennie Hope-ot, meg hogy Holly lelépett.

    Bobby

    VálaszTörlés