Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2011. július 6.

Folyt.köv.!

Sziasztok!
Köszönöm a türelmeteket, nagyon hálás vagyok. Most, hogy nagyjából túl tettem magam a történteken, és volt egy kiadós shopping túrám, illetve punnyadtam az önsajnálatban, jelentem újult erővel visszatértem. Ma még nem ígérek frisst, de a héten mindenképp jelentkezem és kiderül, ki zavarja meg Hope és Logan romantikus pillanatát!:)
üdv.Hope.

1 megjegyzés:

  1. Hello!
    Most olvastam az utolsó két részt, és nagyon nagyon mérges vagyok ezért a függővégért!
    Viszont, el kell mondanom, hogy én határozottan nem bánnám, ha végül Logan lenne a befutó... Nekem abszolút szimpatikus, meg hát Gaby "halála" óta Damus nem sokszor szerepelt, bár gondolom, hogy most ő zavarja meg őket. De remélem, hogy tévedek, és nem ő lesz. Én azt akarom, hogy a Herceg legyen az igazi.
    Várom már a következő részt, hogy kiderüljön, ki az!
    Bobby

    VálaszTörlés