Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2014. március 8.

A Sorsod nem a Végzeted - 45. fejezet



45. KETRECBE ZÁRT OROSZLÁN

„ A szörnyetegek valóságosak, ahogyan a szellemek is. E lények bennünk élnek, és időnként ők győzedelmeskednek.” 
/ Gyilkos elmék c. film/

Türelmetlenül doboltam a térdemen. A társaim némán ültek az autóban. Három harcosunkat vesztettük el, mindüket Hope ölte meg. Ahogy felelevenedtek előttem azok a pillanatok, a hideg futkosott a hátamon. Hollynak igaza volt. Hope, olyanná lett, akár egy hidegvérű gyilkos. Egyszerűen átnézett rajtunk. Még a köteléken keresztül sem értem el. Olyan volt, mintha egy több méter vastag falat húzott volna maga elé, melyen senki sem hatolhat át. Tökéletes gyilkoló gépet faragtak belőle. Mozgása már-már művészi volt, és annak ellenére, hogy mekkora veszélynek volt kitéve, nap, mint nap, a magzat mégis tudott fejlődni. Ebbe talán kapaszkodhatunk, hiszen egy anya bármire képes a gyermekéért, talán ennek révén még visszahozható.

Az autó megállt. Felpillantottam, és láttam, hogy megérkeztünk a kastélyhoz. Darius felém fordult.
- Biztos vagy benne, hogy a terv működni fog?
- Muszáj működnie. Más különben mind halálra vagyunk ítélve.- barátom keze ökölbe szorult, ahogy dühét igyekezett visszafojtani.

Kiszálltunk az autóból, közben a többiek már kiszedték Hopeot az autó hátsó részéből. Körbe kémlelt, tekintete a birtok körül pásztázott. Mindent alaposan felmért.  Az épületet, az ablakokat, még a hatalmas kétszárnyú kaput is jól megfigyelte. Elindultunk az alaksor felé. A kiképző központban kialakítottunk egy üvegfalú, úgynevezett dühöngőt. Egy kicsit átalakítottam, hogy Hope kényelmesen érezze magát. Az üvegfalú helységet egy kisebb szobának rendeztük be, hogy az első időkben se érezze magát itt fogolynak.

Amikor megérkeztünk, a felemet bekísérték új lakosztályába, majd magára hagytuk. A falak szándékosan úgy lettek kialakítva, hogy belülről, tükörként funkcionáljanak, míg kívülről látni lehessen a bent zajló eseményeket.
Hope megállt a szoba közepén. Nem nyúlt semmihez, csak körbe nézett. Aztán kiszúrt egy pontot a falon és várt. Feszülten várakozott.
- Most meg mire vár?- kérdeztem Lucast.
- Az ellenfelére.- kérdőn néztem rá.- Minden bázison van egy üvegkalitka. Itt küzdenek egymással az alanyok. Aki nyer, az életben marad, aki veszít, az meghal.- odasétáltam, ahol a feleségem állt. Csak figyeltem, ahogy keresztülnéz rajtam és várja a meg nem érkező ellenfelét. Magamat hibáztattam. Ha jobban figyelek rá, akkor mindez nem történik meg, és nem veszítem el a felem.
- Logan. Légy türelemmel. Csak egy kis időre van szüksége.- Holly megnyugtatólag a vállamra tette a kezét. A nyakán lévő kötés árulkodott Hope borzalmas vérszomjáról. Tekintete fáradtnak látszott, ahogy a többieké is.
- Menjetek, pihenjetek egy kicsit. Majd én vigyázok rá.- jelentettem ki. Harcos társaim komoran bólintottak, és pillanatok alatt magunkra hagytak. Egy kényelmes fotelban helyezkedtem el. Őszintén szólva, most kezdtem csak érezni az elmúlt hetek koplalásának eredményét. Minden porcikám sajgott, végtagjaim elnehezültek, de képtelen voltam pihenni. A percek lassan órákká nyúltak, de Hope még mindig ugyanabban a testhelyzetben állt. Még mindig várakozott. Aztán egyszer csak megmozdult. Sétálni kezdett faltól-falig, mint ideges tigris a ketrecében. Felálltam és odasétáltam hozzá.

El akartam neki mondani mindent. Azt akartam, hogy megint a régi legyen. Szerettem volna, ha emlékszik rám, ha megérinthetem, és a karjaimba zárhatom, de tudtam, hogy azzal csak olajat öntenék a tűzre. Nincs rosszabb egy összezavart vérfüggő vámpírnál.

A kiképző központ ajtaja kinyílt. Lucas lépett be rajta. Mellém sétált. Nem szóltunk egymáshoz. Pár percig a lányát figyelte, majd megrázta a fejét.
- Meg kell vizsgálnom a magzatot. Valami nem stimmel.- a komputerhez sétált, beütött egy kódot, mire a belső tükrök átlátszóvá váltak. Hope megállt és tekintetét egyenesen ránk szegezte.
- Szervusz Hybrid! Látom kissé megéheztél.- Hope szeme résnyire szűkült. Pár lépést hátrált, majd vállait előre görnyesztette, szemfogai megnyúltak és torz vicsorgással jelezte nem tetszését. Szinte már állatias volt a viselkedése.
- Mégis mi a fenét művelsz Lucas?
- Van kéznél a levett véredből?- fordult felém kíváncsi tekintettel. Zavartan bólintottam és egy kis hűtőből elővettem egy tasak tőlem vett vért. Már akkor sem értettem, amikor Lucas megkért, had vegyen le pár tasakkal, de most végképp zavarossá vált a dolog.

Eközben Hope, egy pillanatra sem vette le rólunk a tekintetét. Aztán a doki kinyitotta a kalitka ajtaját és belépett. Egyik kezében a tasak vér, másikban az orvosi táskája. Furcsamód azonban felem nem foglalkozott vele. Egy pillanatra sem tévesztett szem elől. Éreztem keres valamit. Egy pontot kettőnk között. A köteléke felismert, épp csak a tudata nem volt képes azonosítani.

Lucas megérintette a vállát, mire Hope megrázkódott, zavartan ugrott két lépést hátra, szinte neki ütközött az ágynak. A pánik apró jelei kezdtek rajta megmutatkozni.
- Kik maguk? Mert, hogy ez nem egy másik bázis az egyszer biztos.- szeme ide-oda ugrált kettőnk között.
- Valóban. Nem a kísérleti központtól vagyunk. A Királyi testőrség harcosai támadtak tegnap a központra, ahol fogva tartottak téged, majdnem két hónapig.
- Királyi Testőrség?- ismét csak engem figyelt. Szemei hirtelen a szürke és a barna egyes árnyalatai között kezdtek váltakozni.
- Igen. A nevem Lucas. Én vagyok a Királyi udvar orvosa. Ott kint pedig, a vámpírok jelenlegi uralkodóját látod. Logan Whitesunt.
- No, várjunk csak egy pillanatra.- Hope talpra ugrott és egyenesen nekirontott a minket elválasztó üvegfalnak. Metsző pillantása szinte felnyársalt, de álltam a tekintetét. Tudtam, önmagának kell a kirakós darabjait összeraknia.

Hope

A vámpírok uralkodó családjának birtokán voltam. Torz mosolyra húzódott a szám. Egy kibaszott mentőakció közepébe csöppentem. A férfi, Logan annyira ismerősnek tűnt. És nem a rengeteg filmből, amit megnézettek velem róla, hogy a küzdő technikáját tanulmányozzam. Ő volt a végső célpont. De volt még valami. Egy aprócska hang azt suttogta ismerem őt, azt mondta nem bánthatom.
- A végső célpont.- böktem ki végül, és visszasétáltam az orvoshoz. Lehuppantam mellé az ágyra és elégedett mosollyal nyugtáztam, hogy a mai napon jóllakottan térhetek nyuvogóra.- Mit akar a vérért cserébe?- böktem oda a kérdést a dokinak. Nem tűnt olyan szörnyűnek az előzőhöz képest.
- Megvizsgálni téged és természetesen a magzatot.- bólintottam és hanyattfeküdtem az ágyon. Vért vett tőlem, és mintát a magzatvízből. Behozott egy hordozható ultrahang készüléket és megvizsgálta a baba mozgását, és beazonosította nagyjából mikorra várható a szülés.
- Kíváncsi vagy a baba nemére?- megvontam a vállam. Elvégre sok közöm nem lesz a gyerekhez.- Kislányt hordasz a szíved alatt.
- Ha maga mondja.- vetettem oda. Az orvos megrökönyödve nézett rám, de egy pillanattal később megint ura volt az érzelmeinek.
- És mond csak, ki a gyermek apja.
- Az apja?- reflexszerűen a Királyra pillantottam, de hirtelen nem tudtam, kinek köszönhetem áldott állapotom.- No, látja, ez egy nagyon jó kérdés. De ne is próbálkozzon, ha tudnám ki voltam, mielőtt a bázisra vittek, már rég kitálaltam volna maguknak, de azok ott annyiszor sokkoltak, hogy örülök, ha az utolsó áldozatom arcát magam elé tudom képzelni.- Nagy robajjal rázkódott meg luxusbörtönöm fala, ahogy Logan Király hidegvérét elveszítve többször egymás után a falba vert.
A doki odaadta jussomat, amit inkább állva fogyasztottam el. Jó műsornak ígérkezett, ahogy a Király teljesen elveszíti önuralmát, és saját embereinek kell lefegyverezni.
- Ennek meg mi baja?- kérdeztem az orvost.
- Emlékezteted valakire.- kérdőn felhúztam a szemöldököm.- A két hónapja eltűnt állapotos felére.- Kiesett a kezemből a véres tasak. A levegő kiszorult a mellkasomból, mintha egy gát szakadt volna át a tudatomon, hirtelen olyan erős düh érzése áramlott keresztül rajtam, ami csak nagyon ritkán éreztem. Hátra tántorodtam. Képek százai jelentek meg előttem. Logan szemén keresztül láttam a világot. Éreztem, amit ő. A fájdalmat, a magányt, a reményvesztettséget.

- Mi a fenét adott nekem?- förmedtem rá a doktorra. Arcán apró mosoly jelent meg.
- Azt, ami visszahoz téged.- mielőtt elkaphattam volna, kilibbent a cellámból és bezárta maga mögött az üvegajtót.

Remek. Gondoltam. Elpocsékoltam egy őrült dühkitörése miatt majdnem egy hétre elegendő véradagomat. Zsörtölődve az ágyba rúgtam és a dohányzó asztal melletti fotelba vetettem magam. Szándékosan háttal az esetleges néző közönségemnek. Gömbölyödő pocakomra néztem. Remegő kézzel végig simítottam rajta, melyet a bent lakó kis élősködő apró rúgásokkal díjazott. Pár napja, már azt hittem vége, akkor kezdődött a mozgolódás. Akkor elszomorított a tény, hogy a hasamba fejlődő gyermek ennyire szívós, de most talán van remény a számára. Talán a Király örökbe fogadja, és sajátjaként neveli fel a gyermeket, hogy fájdalmát enyhítse saját családjának elvesztése.

Kislány lesz. Örültem a hírnek. Reméltem, hogy ugyanolyan tűzről pattant és kitartó lesz, mint amilyen én magam is voltam. Talán megengedik, hogy elnevezzem, hogy egy pillanatra a kezemben tartsam, mielőtt örökre búcsút kell mondanom neki. Egy kósza könnycsepp folyt végig az arcomon. Gyorsan letöröltem és igyekeztem úrrá lenni előtörő érzelmeimen.
Lehunytam a szemem és a Királyt kerestem. Hamar megtaláltam. Egy szobában volt, valószínűleg a saját lakosztályában. Egy francia ágyon ült, kezével a párnát simogatta. Magányos volt, végtelenül egyedül érezte magát. Hirtelen úgy éreztem szüksége van rám, de megráztam a fejem és felugrottam. Valami történt velem, és a szó negatív értelmében. Lehet valami tudat módosítót adtak nekem, amitől hallucinálni kezdek? Az ágy melletti könyves polchoz mentem. Egy könyvet emeltem le. Kinyitottam és nagy meglepetésemre egy fotóalbum képei mutatkoztak meg előttem. Az orvos volt rajta, feltehetőleg a felével és a gyermekükkel. A képek csak a gyermek kb. két éves koráig tartanak, azután semmi. Furcsa, lehet történt velük valami. Becsuktam a fotó albumot és visszatettem a helyére. Pihennem kellett, de az ágy idegen volt számomra. Luxusbörtönöm legtávolabbi oldalához húzódtam és a földre feküdtem. Az álom pillanatok alatt elnyomott.

Logan

Idegesen járkáltam a lakosztályomban. Sikerült elérnem őt, de nem voltam felkészülve arra a rengeteg kínra, melyet Hopenak el kellett szenvednie. Nem bírtam magam kontrollálni. Tudtam, hogy érez, hogy figyel, mégsem jöttek vissza az emlékei. Miután Niko segítségével ismét önmagam bírtam lenni, úgy döntöttem nem megyek vissza hozzá. A hiánya azonban így még elviselhetetlenebbé vált. Csak ültem az ágyon és odaképzeltem, ahogy az igazak álmát alussza, bársonyos bőrén végig simítok, persze ő ösztönösen elmosolyodik.
Hirtelen megérzem őt. Megint engem figyel, és ha csak egy pillanatra is, de mellettem akart lenni. Aztán kilépett.

Tudtam, nincs sok időnk. A jóslat szerint a végső ütközet a tavasz első napjára esik, de Lucas a baba születését is erre a napra tette. Ez nem lehet véletlen. Luna már tudhatta. Ha Hope emlékei nem térnek vissza, akkor hatalmas a veszély. Tudtam, így nem tudok harcolni, túl nagy volt a rizikó. És ha valami komplikáció adódik a szülésnél? Vagy pont a szülés közben rajtaütnek a kastélyon és mindkettejükkel végeznek? Abba bele sem mertem gondolni. Többször nem veszíthetem a felem és a születendő kislányomat. Elmosolyodtam, ahogy az apró rózsaszín babaruhát a kezembe vettem. Hope már akkor érezte, mikor még várandós se volt. Egyszerűen tudta, hogy első gyermekük egy leánygyermek lesz.
Egy hatalmas sikoly rázta meg az épület ódon falait. Másodpercek alatt az alagsorba villantam. Hope eszeveszetten hadonászott, miközben hisztérikusan könyörgött, hogy ne bántsák a gyermekét. Nem volt időm megvárni Lucast. A felem mellé villantam és óvatosan lefogtam, miközben igyekeztem megnyugtató szavakat suttogni a fülébe. Alig fél perc múlva végre felriadt. Kitépte magát a kezeim közül, és az egyik karosszék mögé rejtőzött. Szaggatott légvételeit, még egy halandó ember is könnyűszerrel érzékelhette volna.

- Már nem kell félned. Csak egy rossz álom volt. Senki sem fogja a babát bántani.- halkan beszéltem hozzá, miközben óvatosan közelítettem felé.
- Jobb már?- kérdeztem, vele szemben leguggolva. Térdeit felhúzta, szorosan átkulcsolta őket, már amennyire ez lehetséges volt gömbölyödő pocakjától. Szemem önkéntelenül is odatévedt. Bármit megadtam volna azért, hogy egy pillanatra megérinthessem, és érezhessem a kis pocaklakót. Mint aki a gondolataimban olvas, lábait kinyújtotta, és a kezem után nyúlt. Nem távolodtam el, talán ez lehet az a pont. Kezemet gyengéden a hasára helyezte, de egy pillanatra sem vette le rólam a pillantását.
Apró kis rúgások adták tudtomra, hogy a pici kis csöppség nagyon is jól érzi magát odabent. Szinte éreztem őt. Teljesen belefeledkeztem ebbe az apró csodába. Lucas kiáltása térített magamhoz.
- Logan vigyázz!- Az utolsó pillanatban ugrottam félre. Hope szemfogai egy milliméterre csattantak tőlem. Felocsúdva a döbbenettől az üvegfal túloldalára villantam, de így is a földre huppantam. Hope a falat püfölte, az előbbi meghitt pillanatnak nyoma sem volt. Sőt, nagy valószínűséggel így próbált a közelébe csalni, hogy friss vérhez jusson.

- Nem lett volna szabad egyedül bemenned oda.- förmedt rám Lucas.
- Tudom, de rémálma volt. Ösztönösen cselekedtem.- a doki a fejét csóválta, miközben a tomboló nőt figyelte.
- Teljesen eluralkodott rajta vérszomj. Addig nem mehetsz a közelébe, amíg meg nem tanulja kontrollálni magát. Minden tőlem telhetőt megteszek, de bíznod kell bennem.

- Jól van. Csak hozd vissza, kerüljön bármibe.- azzal otthagytam őket. Szükségem volt egy kis friss levegőre. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy Hope így felhasználta ellenem a gyengeségemet. Féltem, hogy örökre elvesztem őt, de nem adhattam, fel a reményt. Valahol mélyen ő még ott volt, csak a felszínre kellett csalogatnunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése