Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2014. április 21.

A Sorsod nem a Végzeted - 44. fejezet


Kedves Olvasók!

Elnézést a kis kavarásért, a lényegi fejezet valahogy kikerült a szórásból. Most pótlom, tehát itt van Hope kiszabadításának leírás. Jó szórakozást!


44. Hybrid

A folyosó végén kinyílt az ajtó. Itt volt az idő, mégsem mozdultam. Kihasználtam bénultságom utolsó pillanatait. Egy hete táplálkoztam utoljára, végtagjaim még sajogtak a legutóbbi küzdelem óta. Hasam már láthatóan gömbölyödött. Nem volt már olyan sok időm. Talán pár hónap. Tudtam ezt a gyermeket a születése után, többé nem fogom látni. Belőle is ugyanolyan fegyvert csinálnak, akárcsak belőlem, a vége pedig az lesz, hogy megküzdünk egymással, melyből nagy valószínűséggel én fogok vesztesként kikerülni, de legalább vége lesz a szenvedéseimnek, és nem kell több ártatlant megölnöm a túlélésem érdekében. Már nem tudtam számon tartani, hány társammal végeztem, egyszerűen ki kellett kapcsolnom az érzelmeimet, hogy ne veszítsem el a józan eszem.

- Ébresztő Hybrid!- szólalt meg a Frankenstein a cellám előtt. A modora megváltozott, miután megpróbáltam végezni vele pár hete. Azóta csak egy kísérleti alanyként tart számon, személyem megszűnt létezni. Ahogy a zár kattant, lassan nyújtózkodtam egyet és felálltam. A két szokásos mamlasz megragadott és szorosan tartva kivezetett a cellámból. Már nem ellenkeztem, idővel megtanultam, hogy az ellenkezés csak büntetéshez vezet, ami egyenlő kínokkal, abból pedig párszori alkalom bőven elég volt. Ahogy haladtunk végig a folyosón, üres tekintettel meredtem előre, hiszen minek is néztem volna a többi nyomorultra, úgyis csak idő kérdése és végzem velük. Már félúton jártunk, mikor hirtelen, hatalmas robbanás rázta meg az egész létesítményt. A detonációtól pár métert sodródtam hátrafelé és a falnak csapódtam. Egy pillanatra minden levegő kiszorult a tüdőmből, de már talpon is voltam. Támadó állást vettem fel és az ellenséges csapatot kezdtem felmérni.

- Gyerünk Hybrid! Végezz velük!-szólalt meg a szőke vámpír az egyik cellának támaszkodva. Vártam pár másodpercet, de végül arra a következtetésre jutottam, hogy ez is csak valamiféle teszt lehet és a vége, egy kis finomság lesz számomra, hiszen az alkunk ebből állt. Én végzek az ellenséggel, cserébe nem hagy kiszáradni.

Érzékeimre hagyatkozva, árnyékot vontam magam köré. Szemügyre vettem mindegyik betolakodót. Nem lehettek többen 10 főnél, mind állig felfegyverkezve. Nagyrészük vámpír, de egy alakváltót is érzékeltem, arcukat nem vettem szemügyre. Mögéjük lopóztam és a legutolsóra támadtam először. Alulról meggyújtottam, majd elégedett mosollyal konstatáltam, ahogy fülemet simogató halálsikolyok közepette hamuvá ég. A többi harcos megpördült, arcukon döbbenet ült, azonban a félelem legapróbb jele sem látszott. Ennek örültem, elegem volt már a beszari, életükért könyörgő nyápicokból.

Felkaptam a földről az előző nyomorult fegyverét és újabb két nyavalyást segítettem át a túlvilágra, miközben egy harmadikat, egy jól irányzott rúgással a szembenálló falig repítettem.
- Most!- kiáltott fel egy női hang. Oldalra pillantottam és egy szőke alacsony termetű nő egyenesen felém tartott. Már ugrottam volna, amikor két erős kéz ragadott meg és szempillantás alatt a földre szegezett. Mozdulni sem bírtam. A vámpírnő fölém hajolt, majd hirtelen erős fájdalom hasított belém. Üvöltésem keresztül hasította az egész létesítményt. Vesztettem. Ezzel megpecsételtem a sorsomat.

- Holly, vigyázz!- megéreztem. Vér csöppent, egyenesen az arcomra. Szemeim tágra nyíltak, ahogy a vérszomj eluralkodott rajtam. Egy pillanat alatt reagáltam. Karjaimat felforrósítottam, így a rám nehezedő férfi, káromkodások közepette eleresztett. Több sem kellett. A vérző nőre vetettem magam. Egy pillanat alatt lecsaptam nyaki vénájára, vére erőt adott nekem. Különleges vardím volt ez, szántam, amiért erre a sorsra juttattam, de csak én kerülhetek ki győztesen.
Csak egy pillanatig érezhettem a zamatos nedű ízét, a nagydarab ugyanis elkapott és lerántott áldozatomról. Az egyik cellának csapódtam, ajkamról csöpögött a friss vér.
- Vigyétek ki!- hangzott az utasítás, majd az életben maradtak kivitték az eszméletlen nőt. Csak mi ketten maradtunk. Körülöttünk holttestek hevertek. Az őrök lefegyverezve, a doktor eltűnt. A cellákban lévőket kimenekítették. Egy kósza pillanatra körbe kémleletem. Valami nem stimmelt. Ha ez egy teszt volt, akkor miért likvidálták az őröket, és miért engedték ki a többi alanyt? Nem számított, nekem egy feladatom volt, minden ellenséget legyőzni. Talpra álltam. Hajam összekuszálódva ragadt vérrel kevert, verítékes arcomra.

A férfi kevésbé tűnt ebben a pillanatban veszélyesnek. Tekintete fürkésző, és óvatos volt. Egy lépést tett felém, de mint egy furcsa kifordított keringőben, ahogy közeledett én úgy hátráltam. Arcának minden egyes porcikáját felmértem. Valami, mélyen legbelül, azt mondatta velem, hogy nem bánthatom. Halovány képek jelentek meg előttem. Fejemet oldalra fordítottam, ahogy próbáltam felidézni bármiféle közös emléket a fickóval.

- Hope. Héé. Ennyi volt. Vége van. Nem kell többet ezt tenned.
- Hope? Ki az a Hope?- ízlelgettem a nevet. Miért hív így? És miért mondja ezeket a szavakat? Talán ez valami taktika a részéről? Meg akart zavarni, hogy aztán likvidálhasson. Elhessegettem a furcsa gondolatokat és támadó állásba álltam. Kezemben tűzlabdát formáltam. A férfi egy pillanatra megmerevedett, aztán, mint aki számított a reakciómra, testét meg feszítette és abban a pillanatban, hogy elhajítottam gyilkos fegyverem, egyenesen a szemembe nézett. A levegő megfagyott, a tűzgolyó megállt a levegőben, én pedig képtelen voltam megmozdulni. A férfi alig néhány lépésben átszelte a köztünk lévő távolságot, de nem adta meg a végső kegyelemdöfést. Mintha várna valamire, mélyen a szemembe nézett. Keresett, kutatott valamit, de képtelen voltam rájönni, mi lehet az. Szemeiben láttam világító szürke szemeim ürességét visszatükröződni.

- Mit tettek veled?- suttogta reményvesztett hangon. Lépések zaja szakította meg ellenfelem reményvesztett elmélkedését.
- Lucas. Segíts rajta. Nem emlékszik semmire. Kikapcsolta az emberségét.- magyarázott a fickó, kifinomultabb, minden bizonnyal mora társának. Az elővett orvosi táskájából egy injekciós tűt. Remek, egy újabb orvos, de a férfi elkapta a karját.- Ezzel ugye nem ártasz a babának?
- Logan, valahogy el kell vinnünk innen. Jelen pillanatban ez csak egyféleképpen lehetséges. Ha szerencsénk van, és vigyáztak a magzatra, akkor nem esik bántódása.
- De, mi van, ha mégis?- a mora, látva, nincs esélye az érzelmektől túlfűtött bikával szemben, eltette a fecskendőt és felém fordult.
- Jól van, akkor még egy dolgot kipróbálunk, de bíznod kell bennem.- a Logan nevű bizonytalanul bólintott.

A mora rám nézett. Tekintete szúrós volt. Végig mért, majd megszólított.
- Átmentél a teszten Hybrid.- jelentette ki. Megnyugodtam, hogy mégsem buktam el, és valóban csak egy éles helyzetben teszteltek.- Azonban, mielőtt éles bevetésen is használunk, elszállítunk egy másik bázisra.- azzal megfordult és határozott léptekkel elindult kifelé.

A Logan nevű férfi, feloldott bénaságomból és furcsa mód kevésbé szorosan tartva kivitt az épületből. Egy terepjáró hátuljába raktak, kezemet hátul megkötözték a biztonság kedvéért. Nem utaztam egyedül. További fegyveres őrök ültek velem szemben, egy másik fekete terepjáró pedig nagy valószínűséggel még egy maroknyi katonát rejtett. Az út nem volt rövid, s bár lesötétített ablakokon keresztül semmit nem láttam, éreztem magam alatt a talaj változását. Az út első felét földúton tettük meg, aztán a talaj simává vált, ami egyet jelentett az országúttal. Becsuktam a szemem, minden pillanatot ki kellett használnom a pihenésre, és volt egy olyan érzésem, hogy egy időre ez volt az utolsó alkalom, amikor nyugodtan alhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése