Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2014. február 20.

A Sorsod nem a Végzeted - 42. fejezet

42. A CSAPDA

Az autópályán haladtam, már jó félórája. Nagyjából kétpercenként ellenőriztem, hogy követ-e valaki, de szerencsére semmilyen gyanús furgon nem szegődött a nyomomba. Talán innen már sima ügy lesz. Úgy döntöttem Európába megyek, és bár ott kissé elmaradottabbak az emberek, ami a vámpírok elfogadását illeti, kevésbé kellett félnem az ottani fajgyűlölő emberektől, mint az itteni természetfeletti ellenségektől, Lunával az élen. Alapvetően semmilyen tervem nem volt. Még azt sem tudtam, melyik országba megyek, csak annyit tudtam biztosra, hogy ezt a kontinenst el kell hagynom. Könnyeim már korábban csordogálni kezdtek az arcomon, a döntésem miatt. Micsoda kifordított helyzet ez. Végül a Sorsom mégsem lehet a Végzetem. Ha ott maradok, azzal mindenki csak veszít, így remélhetőleg azok is életben maradnak, akik számomra a legfontosabbak, és a gyermekem is biztonságban és szeretetben nőhet fel. Távol az őt fenyegető veszélyektől…és az apjától. 

Hirtelen a fékre tapostam. Alig egy pillanat választott el attól, hogy az előttem álló járműbe frontálisan belehajtsak. Szükségem volt egy kis pihenőre. Túlfáradt voltam, hogy egyszerre sokat vezessek, és ennem is kellett valamit. A következő pihenőhelyen megálltam és a kis fogadóban kivettem egy szobát, majd vacsorát rendeltem. A kiadós evés után, melyet kb. fél óra múlva ki is adtam magamból, kimerülten az ágyra rogytam. Nem táplálkoztam tegnap óta, apám utasítása, pedig egyértelmű volt. Ha nem iszom, azzal a baba életét sodrom veszélybe. A fogadó mögött egy kis erdei út vezetett egy titokzatos fenyves rejtelmeibe. Alaposan felöltöztem és úgy döntöttem, ideje vadászni. Hamar nyomra akadtam. Egy sziklahasadékban vártam a megfelelő pillanatra, amíg a zsákmányom a megfelelő helyre nem lép. A gyanútlan szarvas békésen legelészett, mit sem sejtve élete utolsó pillanatairól. Elrugaszkodtam, és lecsaptam. A következő pillanatban egy fának csapódtam. Kellett pár másodperc, míg kitisztult a látásom. Felpattantam és támadó állásba lendültem. Egy háromtagú kis csapattal találtam szembe magam. Kettőről látszott, hogy már elvesztek, de a középső tökéletesen beszámíthatónak tűnt. Remek, már csak ez hiányzott.

- Bökjétek ki, mit akartok, aztán hagyjatok békében vadászni!- tértem egyből a lényegre.
- Nocsak, nocsak. Valaki nagyon rossz kedvében van. Mond csak, a testőreidet hol hagytad?- válaszolt a csapat vezetőjének vélt alak.
- Nincs szükségem testőrökre. És ha már tudod, ki vagyok, jobban teszed, ha eloldalogsz az embereiddel, amíg szépen mondom.- vámpír ellenfelem elnevette magát, mintha csak egy tea délutánon lennénk.
- Ó, nagyon is jól tudom ki vagy, Hope Blackmoon, csak azt nem értem, mi visz téged rá arra, hogy az ellenség karjaiba sétálj.
- Ki mondta, hogy ez a tervem?- vontam vállat és már támadtam is. Neki vetődtem a nagydarabnak, de a két vérszopó az utamat állta. Pillanatnyi figyelmetlenségemnek köszönhetően, egy jobb egyenes landolt a szemem alatt, de nem volt időm a fájdalommal foglalkozni. Gyorsan elhajítottam a tűzlabdát, egyenesen az egyik szerencsétlen mellkasára. Eleven fáklyaként égett hamuvá egy szempillantás alatt. A másik látva, társa vesztét, egy pillanatra vacillálni kezdett, de nem volt ideje végig gondolni a döntését. Rá vetettem magam és a lábaimat a nyakát átkulcsolva satuban tartottam, és egy laza mozdulattal elválasztottam a fejét a testétől. A vérszopó élettelünk a földre zuhant. Felugrottam és meggyújtottam a tetemet. Már csak ez a mitugrász szájhős maradt nekem. Tekintete nem volt rémült az iménti események láttán. Inkább kíváncsi és fürkésző. Nem volt kedvem tovább elemezgetni, csak gyorsan túl akartam lenni ezen az egészen, hogy végre pihenhessek egy kicsit. Elrugaszkodtam a földről, közben kezemben tűzlabdát képeztem, egyenest a vámpírra célozva. Azonban meglepetésemre nem, hogy meghátrált volna, ő is támadott. Kezében fegyvernek látszó tárgyat szorongatott. Elhajítottam a labdát, de hátulról egy nem várt ütés a földre terített, a tűz pedig kialudt, mielőtt célba ért volna. A gerincem sajgott a fájdalomtól, az arcom is kezdett zsibbadni. Valaki megragadott a hajamnál fogva és felrángatott.
- Állj fel ribanc! – a férfi hangja erőteljes és markáns volt. Meg mertem volna esküdni rá, hogy nem volt más vámpír a közelben. Hátra kaptam a fájdalomtól, próbáltam kiszabadulni a szorításból.
- Tartsd erősen.- lépett elém a vámpír, most már jól láttam a fegyverét. Egy injekciós tű, minden bizonnyal az én részemre. Hiába a helyzetem nem volt valami fényes, bármennyire is próbálkoztam, fogva tartóm egy kőszikla, már a kezeimet is lefogta, moccanni sem tudtam.
- Ezért az életeddel fogsz fizetni mora!- köptem a szavakat. Nem akartam megadni az örömöt, hogy félni lássanak.
- Majd meglátjuk.- mosolyodott el a vámpír, azzal a nyakamba döfte az injekciós tűt. Testem és tudatom felett elvesztettem az uralmat és végtelen sötétség ereszkedett rám.

- Mit látsz?-kérdeztem egyre türelmetlenebbül Noaht, miközben a terepjáróval már hosszú percek óta az országúton hajtottunk. Amint felocsúdtam a sokkból, riadóztattam a harcosokat. Darius, Noah, Lucas, és Hanio velem jöttek, Nicolas a nőkre vigyáz. Tudtam ez már a háború előszele, itt rengeteg forgott kockán. Ami késik, nem múlik, Hope-ot már egy seregnyi vérszopó üldözheti. Ő pedig teljesen egyedül van, egy gyermekkel a hasában.
- Európába készül.- Noah szeme csukva volt. A koncentrációtól az ér kidagadt a halántékán.
- Merre?
- Azt nem tudom. Még nem döntötte el. Megállt nem messze innen. Kb. egy órányira van egy pihenőhely.
- Taposs bele Darius.- adtam ki az utasítást, és bár a jó öreg Escalade már így is jóval a megengedett sebesség határ felett volt, Darius még inkább a gázra taposott.

Amint leparkoltunk, Noah hirtelen futásnak eredt. A fogadó mögötti erő felé vette az irányt. Abban a pillanatban én is megéreztem Hope vérének jellegzetes illatát. A többieket hátra hagyva a forráshoz villantam, de elkéstem. A nyomokból ítélve morák támadtak rá, és elhurcolták. Ami reményre adott okot, még éreztem őt. Tehát élt. Az egyik fa tövében hamu hevert szétszórva, amiből egyértelmű volt, feleségem nem adta magát olyan könnyen. A többiek is ideértek.
- Egy mora a tettes. Nem hiszem, hogy Lunának dolgozik. Nem látom őt pontosan, de valami sötét és nyirkos, talán földalatti bunkerbe vitték.

- Rendben. Indulás.- öles léptekkel visszaindultam az autó felé, de a többiek nem jöttek. Megálltam, és feléjük fordultam. Tekintetük szánakozó és talán kissé bűntudatos volt. Lucas felém lépett.
- Logan. Most nem fogjuk megtalálni. Menjünk vissza és kitalálunk egy stratégiát. Hollynak biztos vannak emberei, akik tudhatják, ki ez a vámpír.- ökölbe szorítottam a kezem. Az ösztön azt súgta, egy percet se vesztegessek, azonban a katona bennem nagyon jól tudta, hogy csak akkor lehet esélyünk élve kiszabadítani Hope-ot, ha fel vagyunk készülve.

- Az istenért!- vágtam az öklöm a mellettem békésen álló öreg fenyőbe.- Igazatok van. Ott találkozunk.- azzal ott hagytam őket és a saját házamba villantam. Senki sem volt itthon, egyszerűbb volt Lucas házba átvinni a többi itt lévő nőt, így kevésbé vagyunk támadhatóak.

A kastély üres volt, mikor megérkeztem. Titkon reménykedtem, hogy az iménti események csak a képzeletem játékát képezték, de, ahogy a hálószobába értem, minden ugyanúgy állt ott, mint mikor rájöttem, Hope elment. Az ágyra ültem, arcomat a tenyerembe temettem. Nem így kellett volna ennek történnie. Nem szabadott volna azt mondanom neki, hogy egy gyermek születése teher lenne. Hiszen, hogyan is okolhatnék egy ártatlan gyermeket, a saját utódomat a háború kitöréséért. Megtörtént volna ez nélküle is, talán egy kis idővel később, de a csata elkerülhetetlen lett volna. Most pedig mindketten veszélyben vannak.


Vettem egy mély levegőt, felálltam és járkálni kezdtem a szobában, hogy kissé kitisztuljanak a gondolataim. Próbáltam egy időre elhessegetni a bűntudatom, de nem ment egykönnyen. Igyekeztem összerakni az apró, széthullott darabokat. Végigpörgettem, ki állhat az események mögött, de valahogy mindig annál az átkozott nőszemélynél kötöttem ki. Biztos voltam benne, hogy mocskosul benne van a keze a dolgokban. Kezdtem azt érezni, hogy minden próbálkozásunk ellenére, vajnyi kevés esélyünk van ellene, hiszen ezek szerint a világ bármely pontján vannak kapcsolatai és őt szolgáló hűségesei. Egy dolgot tudtam, elő fogom keríteni Hope-ot, nem számít, milyen eszközökhöz kell nyúlnom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése