Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2010. augusztus 8.

Újabb díj!

Ezt a díjat szeretném megköszönni Candrának. És, akkor jöjjön az öt titok a történetemről.
1., A történet kipattanása az Éjszaka Háza könyvsorozat első könyve után született, de több más könyvből is merítettem ötletet.
2., Mivel az első részből már csak az epilógus van hátra, egy kis ízelítőt elárulok a folytatásból. Nem mindenki az, akinek látszik. Hope számára kiderül, hogy ki áll a történtek hátterében.
3., A harc folytatódik, csak ebben a részben Hope és az előtérbe kerülő Gina boldogságáért.
4., A másik szál, ami az első rész végén nem teljesen tisztázódik. Vajon Gabynak és Dariusnak happy end lesz a vége, vagy egy tragédia, mindent megváltoztat...
5., A legtöbb szereplőt valós személy ihlette, többek között a főszereplőt és kedvenc testvér páromat.

A díjat két embernek szeretném tovább adni.
Gabynak, az én drága LÖBömnek, aki rendkívül tehetséges író és a legjobb béta a világon.
A másik ember Yokori, aki nélkül nem tudom, mi lenne velem. Rengeteg ihletet adott nekem, emellett csodálatos sztorik kiötlője.

2 megjegyzés: