Zenedoboz


MusicPlaylist
Nagyon szeretném, ha kommentelnétek a fejezeteket, mert jelenleg nem igazán tudom, hogy tetszik-e nektek a történet. Ha bármi kritika vagy észrevétel van, amit esetleg máshogy képzelnétek el, én szívesen venném és ha jó ötletek vannak, nyitott vagyok a változtatásokra.
üdv. Hope

2011. augusztus 23.

Béta poszt kiadó!

Sziasztok!
 Kéréssel fordulok most hozzátok. Egyrészt kis türelmet kérek mert épp nagy nagy versenyre készülök, és most az tölti ki minden időmet, ami szept. 5ig ki is fog tartani, de egy kis csodával talán a héten megszületik az új feji. Sajnos az eddigi bétáim egyéb okok miatt már nem tudják ezt a posztot betölteni, ezért új segítő társra van szükségem, aki a fejezet helyes írásának ellenőrzésében, és a fejezetek szerkesztésében. Nagyon fontos, hogy csak akkor jelezzétek, hogy vállalnátok, ha vállaljátok azt h a tőlem megtudott információkat a történettel kapcsolatban, nem szivárogtatjátok ki. /Bocsi, kissé paranoiás vagyok./ Remélem ennek függvényében is lesz érdeklődő, mert amíg nincs új bétám nem nagyon tudok új fejit feltenni, vagy csak nagy késéssel. 
üdv.Hope.

2 megjegyzés:

  1. Hello!

    Ahogy látom, nem nagyon ugrálnak a lehetőségért, de én szívesen vállalom, bár egyáltalán semmi tapasztalatom a dologban. Végül is, a helyesírási hibákat mindig elsőre kiszúrom.
    czabinka@gmail.com
    És egyébként is nagyon várom már a következő részeket, jó lenne minél hamarabb olvasni.
    Akkor majd jelezz, hogy jó leszek-e!
    Kellemes napot!
    Bobby

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ennek nagyon örülök. Jelenleg Hollandiában vagyok egy versenyen, de amint hazaértem és lesz pár szabad percem írok neked mélt, meg neki ruccanok a fejezetnek is:).

    Nagyon szépen köszönöm, életet mentettél.:)

    puszi.Hope.

    VálaszTörlés